1. Kierowanie oraz sprawowanie nadzoru nad pracą Referatu.
2. Nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją, przechowywaniem dokumentów i pism skierowanych do referatu, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o ochronie danych osobowych.
3. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników Referatu.
4. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum zakładowego akt z poszczególnych stanowisk pracy zgodnie z instrukcją archiwalną.
5. Przygotowywanie opisu stanowisk pracy w referacie.
6. Sporządzanie projektów zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy.
7. Dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
8. Realizacja celów kontroli zarządczej w Urzędzie, w tym m.in. zarządzanie ryzykiem w kierowanej komórce organizacyjnej.
9. Nadzór nad wyposażeniem będącym w dyspozycji komórki organizacyjnej.
10. Dbałość o kompetentną i kulturalną obsługę oraz o właściwą relację urzędnik-interesant;
11. Zapewnienie przestrzegania regulaminów, zarządzeń, instrukcji, dyscypliny pracy, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów o ochronie przeciwpożarowej,
a także nadzór w tym zakresie.
12. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta lub Sekretarza Gminy.
13. Kierownik komórki organizacyjnej podlega odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r.
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1440 z późn.zm.).
Last modified: 7 listopada, 2019